Produkt dnia
Box Świąteczny
Box Świąteczny
85,00 zł
szt.

Pytania i odpowiedzi

 

  1. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Z reguły konfitura dociera do Zamawiającego w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli coś jest nie tak, poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość na adres shop@bluebetty.pl

 

  1. Jakie formy płatności są dostępne?

 

Płatność możliwa jest poprzez przelew online za pośrednictwem BlueMedia, możesz także wykonać przelew tradycyjnie. Numer rachunku: 51 1050 1025 1000 0090 4102 6858

Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule przelewu.

Konfiturę możesz także odebrać osobiście w siedzibie firmy i zapłacić gotówką przy odbiorze. Adres odbioru:

Bluebetty

Dębnowola 26

05-640 Mogielnica

 

  1. Czy mogę zwrócić konfiturę?

 

Prawo UE umożliwia zwrot produktów zakupionych w Internecie w ciągu 14 dni roboczych bez podawania przyczyny tej decyzji. Nie dotyczy to jednak produktów żywnościowych o krótkim terminie przydatności, jakim jest nasza konfitura. (Podstawa prawna:ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

 

  1. Czy mogę reklamować konfiturę?

Tak, w przypadku zaistnienia uszkodzeń mechanicznych lub innych, przysługuje Ci prawo do reklamacji. W takim wypadku należy wypełnićformularz reklamacjii wysłać go do nas na adresshop@bluebetty.pl . Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.

  1. Czy owoce, z których robiona jest konfitura pochodzą z pewnego źródła?

 

Tak, nasze konfitury wyrabiamy z owoców pochodzących z własnej plantacji spełniającej wszelkie standardy UE oraz posiadającej uznany na całym świecie certyfikat GlobalGap, będący świadectwem wysokiej jakości produkcji.

 

  1. Czy konfiturę można wykorzystywać do potraw?

 

Jak najbardziej, nasze konfitury świetnie dopełnią smak dań mięsnych, będą wspaniałym dodatkiem do serów czy wypieków. Więcej inspiracji w naszym przepiśniku tutaj

 

 

  1. Czy mogę zamówić próbkę konfitury?

 

Tak, jeśli chcesz przetestować nasz produkt, wyślemy Ci bezpłatną próbkę naszej konfitury pod wskazany adres! Daj tylko znać na shop@bluebetty.pl

 

  1. Czy można kupić świeże owoce?

 

Sklep Bluebetty oferuje jedynie przetwory z borówki. Jeśli chcesz spróbować naszych owoców prosto z krzaka, obserwuj nas na FB – w wakacje organizujemy Borówkobranie, czyli samodzielne zbieranie borówek na naszej plantacji. 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl